bestizfestiz

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av ♥ Alma & Hanna ♥ :D ♥ - 21 mars 2012 21:55

Ville bara säga godnatt jag han inte ladda upp bilden på när hanna och jag bakade får bli i morgon 


     


Av ♥ Alma & Hanna ♥ :D ♥ - 21 mars 2012 19:46

Tjeenare! <3


Nu har jag kommit hem från Alma och nu sitter jag i soffan och bara chillar! Har lite ont i huvudet men det går säkert över snart! :o


Ja, Alma har typ skrivigt allt vi har gjort idag och då får väll jag ta och lägga upp lite bilder då ;) <3


Så nu får ni en bildbomb!


|

|

V


                  


Hahah jag och Kristin :D <33


 

Av ♥ Alma & Hanna ♥ :D ♥ - 21 mars 2012 18:54

hej!


nu har Hanna åkit hem och jag sitter här och väntar på maten hehe... i dag har jag varit i skolan och haft tråk nej men vi har haft slöjd sen har vi haft matte prov mm. Sen åkte Hanna och jag ham till mig och chillade vi skulle ladda upp en video blogg men det gick inte så bra för när vi laddade upp videon så var det något fel på videon så ni får skriva en kommentar och så får ni skriva om vi ska ha en video blogg eller inte. Sen har vi bakat choklad bollar mums hehe. ni får en bild senare. ska påmina er om att rösta i omröstningen så hoppas alla gör det nu då. Så glöm nu inte att skriva en kommentar till det här inlägget och sen så  röstar ni i omröstningen så får vi se hur det blir av med det här dåe! :) hej så länge <3


                  

                                                         

Av ♥ Alma & Hanna ♥ :D ♥ - 21 mars 2012 07:30

Hejsan!


Ja nu är jag påväg till skolan sitteri soffan och väntar på att Johan ska bli klar!


Hare bra sålänge! :D


 


 

Av ♥ Alma & Hanna ♥ :D ♥ - 21 mars 2012 07:26

hej och god morgon försov mig lite i dag så det blir ett kort innlägg i dag så kanske jag slänger in ett litet mobil inlägg sen! nu måste jag åka till skolan hehe hej så länge :)


 

Presentation


Hejsan!


Hej, jag heter Hanna. Jag är snart 12 år och brukar vara i stallet på tisdagar och ibland lördagar och jag rder på tisdagar. Jag rider på TRF. Min favorit häst heter Tuva och tror faktist att hon gillar mig ;) Datorn och Kompiar är jag oxå m

Alma kommer snart med sin presentation.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi ha? :)
 Dagens komentar :)
 Veckans kommentar snällaste/dummaste
 Veckans Blogg :)
 Veckans design :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards