bestizfestiz

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av ♥ Alma & Hanna ♥ :D ♥ - 20 mars 2012 21:30

Tjenare!


Ville bara säga GODNATT! <333




En Onepeace jag vill ha NU! :D

   

Av ♥ Alma & Hanna ♥ :D ♥ - 20 mars 2012 19:56

Tjenare!


Ja, nu har jag duschat klart och ätit!


Jag fick då.... LILLE TUVIISSS :DDD


ahhahaa jag vet men ja, det är min favvorit häst! :D


Och nästa gång är det hoppning och då ska jag oxå ha henne!


Ja, i skolan idag så hade vi vikarier för Karin är sjuk... men det gick bra ändå.


Ja, sen så tog vi Linus på bar gärning! Han tog mina pengar AHH :OOOO hhaha eller så gav Alma dom till honnom men ändå... hehehehehe BROTSLING :DDD


Imorn kankse det blir kompis eller jag kanske inte orkar venne!


Liten bildbomb nuee!


|

|

 V 


     

 


Hahah bara en liiiiten!


Kraaamisar!



 

Av ♥ Alma & Hanna ♥ :D ♥ - 20 mars 2012 19:46

Hej nu har jag bakat klart och ätigt klart. jag bakade cupcakes blir bilder senare i innlägget! just nu så lysnar jag på musik och facebookar sammtidigt som jag bloggar hahaha. i morgon så blir det nog komis eller åka hem och krypa ner i soffan och mysa eller BAKA haha! men men här har ni bilderna när jag bakade hehe!


          mjölblandning!                  

 så blev dom blev ganska nöjd!      rekomenderar starkt denna cupcakes bok! I LOVE IT!! 

 

Av ♥ Alma & Hanna ♥ :D ♥ - 20 mars 2012 15:14

hej hej alla fina! nu har jag kommit  hem från skolan. idag i skolan så tittade vi på film först vi tittade på ''i rymden finns inga känslor'' så himla bra. sen har vi jobbat matte och så vidare.nHan inte blogga i morse för jag var lite trött men men ska försöka blogga på morgonen också. nää men om man ska ta och baka lite nu dåe blir bilder i nästa innlägg vad jag har bakat!

                 

Av ♥ Alma & Hanna ♥ :D ♥ - 20 mars 2012 07:26

Tjenare Bloggen och alla bloggläsare!Ja, jag ska snart till skolan och Chilla lite innan den börjar ! Idag ska jag till stallet och rida tor att jag får TUVA mhihi för jag fick henne förra gången, och måste faktiskt börja tänka på min hand För den åker upp och ner när jag galopperar -.-" Men men sånt får man ta om man ska lära sig!Kommer att fixa en liten bildbomb kanske om ni vill asså?! :) <3Ja nu skriver jag på iPaden så jag kan inte lägga upp nån bild... Ja det var det jag ville skriva!KRAMISAR!//Hanna

Presentation


Hejsan!


Hej, jag heter Hanna. Jag är snart 12 år och brukar vara i stallet på tisdagar och ibland lördagar och jag rder på tisdagar. Jag rider på TRF. Min favorit häst heter Tuva och tror faktist att hon gillar mig ;) Datorn och Kompiar är jag oxå m

Alma kommer snart med sin presentation.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska vi ha? :)
 Dagens komentar :)
 Veckans kommentar snällaste/dummaste
 Veckans Blogg :)
 Veckans design :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards